mandag 3. november 2008

Halloween og sånt :)

Denne uken har vært utrolig bra! Det har gått mye i shopping, og leting etter halloween-kostyme! Det endte med at jeg kledde meg ut som en "80-talls jente" :)

Noe som må nevnes er at jeg nå har vært borte hjemmefra i 3 måneder (i morgen, på valgdagen)!! Tiden flyr altså! Jeg merker at det føles bra å ha vært her såpass lenge. Nå er jeg liksom inne i alt (selv om jeg byttet familie) og det er lett å bare ha en hverdag her!

På Halloween dro noen andre aupairer og jeg inn til NYC! Vi hadde tenkt oss på paraden, men når det er så mange jenter sammen så går alltid ting litt treigt. Tammy, Josefine og jeg dro derfor på et utested (Webster Hall / med navnet "Webster Hell" siden det var Halloween). Vi hadde det helt utrolig moro! Det var dette utestedet alle dro til på Halloween, så det var masse folk som var utkledd! Tammy og Josefine er begge veldig hyggelige, og vi kommer utrolig bra overens!

På lørdagen gikk vi litt rundt i byen for så å dra hjem. Jeg var passe trøtt da jeg kom hjem til familien den dagen, men det gikk helt greit :)

I går (på søndag), dro Tammy, Josefine og jeg på gymmen som ligger 5min unna huset mitt!! Så folkens: nå er jeg ingang med treninga!! Har til og med kjøpt medlemskap for et år, så nå er det bare å trene! hehe. (Jeg kjøpte nye joggesko forrige uke, så da er det jo litt moro å trene også :P) Etter trening dro vi å dusjet for så å dra på kjøpesenteret! Det er så masse fint å kjøpe overalt der altså! I Norge føler jeg at du er heldig hvis du finner en fin ting en dag. Mens her så fant jeg så mange ting overalt at jeg ikke rakk å prøve alt! Det skal nevnes at dette var i en butikk jeg ikke har sett før, så jeg er veldig fornøyd nå!

Jeg kjøpte noen nye vintersko i går, litt smykker og klær =) Etter shopping dro vi på 3d kino, "Ehe Eagle Eye", som vi trodde skulle være 3d, men som var et eller annet annet (husker ikke navnet... men, var stoooor skjerm og bra lyd...) hehe... Mannen som stod og tok imot billetter måtte vel tenke at jeg var dum da jeg spurte etter briller. haha.

I dag skal jeg til kjøpesenteret igjen for å kjøpe litt mer treningstøy! :P (hærlighet, det er lett å bruke penger). Men, jeg forteller meg selv at jeg trenger det, i hvert fall det meste! (og det er jo sant også) hehe.

Skrives;)

Ingen kommentarer: