onsdag 27. august 2008

Skole!

Det "store" nye som har skjedd disse siste dagene er at jeg har tatt en engelsktest og bestemt hva slags fag jeg skal ta! Jeg hadde ikke hørt noe om den engelsktesten fra før, så jeg hadde ikke forberedt meg i det hele tatt... (noe man bør gjøre)! Den var ikke akkurat lett... Men, den gikk nå helt greit. Så utifra resultatene mine og klasser som var ledige i nærområdet har jeg meldt meg på faget sosiologi... hmm, skal bli spennende å se hvordan det er.



Forklaringen av faget (som det står i studieboka mi):



"This course examines the foundation of sociology as the basis of group behavior in a society, which includes social control, social inequality, as well as social change. Emphasis is placed on the impact of social institutions on the self"



Dette faget skal jeg ta hver torsdag kveld fra 18.00 - 20.55, i nabobyen Brighton.



Over og ut! =)

1 kommentar:

frk. Fausko sa...

Hei Fride! Høres ut som du har det fint! Fortsett å skrive, det er spennende å følge med! Sjekk også ut min blogg! ;-)