fredag 29. august 2008

Fredag, og "helg"

Ja, da er det endelig fredag folkens! For de fleste så betyr det fri... Jeg har jobbet kort dag i dag fordi jeg skal jobbe i morgen også! (Fra 16.00-00.00(!!))... ERGO: Ikke heeelt helg, men det får jo bare gå! Er faktisk ganske greit å passe guttene på kvelden. Da ser vi på en film, spiser, leker og de legger seg. Og det er litt sånn det kommer til å bli fremmover. Jeg jobber nesten hver lørdag, men man skal ha minst en helg i måneden som er helt "off", så de fleste aupairer lever og ånder for denne helgen... hehe.


I går var Sandra og jeg i Brighton på McDonalds (og: nei, jeg drar ikke på McD hver dag selv om jeg bor i USA)... Dette var faktisk første gangen ... eller, i hvert fall første gangen med hamburger der:P Jaja, anyways... Vi hadde det veldig koselig og midt i en samtale begynte en gutt (som jobbet der) å snakke med oss. Han var veldig hyggelig, men var vel også grunnen som gjorde at vi ikke rakk å se på kino :P Det endte med at vi dro til Sandras hus og så en gammel film som visst skulle være veldig morsom, men som var ganske rar...



Dette er Sandra og meg fra da vi var på stranda for to uker siden :)





































Her er også noen bilder fra Aupair-møte (forrige søndag):


























Vi hadde det moro med strandfotball etter litt snacks :) Og, ble så varme etter dette at vi tok oss et bad:








I dag skal jeg være med Sandra igjen, og mulig også med noen andre aupairer... Vi hadde planlagt å dra ut i Ann Arbor, men i kveld er det visst Gay Night... Så vi tror vi dropper det! :P Håper alle dere andre har en fin og helg! Savner dere og Norge!

2 kommentarer:

Bejate sa...

Ah, skjønne Fride! Så godt å høre at du har det bra, men også litt godt å høre at du savner Norge litt. Det høres helt riktig ut :P Etter boka liksom! hehe... Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk med reisen og familien og alt, men det ser ut til at dette blir et herlig år for deg! Jeg kom akkurat hjem fra innflytningsfest hos Ida og Nanna:) Det var så bra å henge med litt Rudfolk igjen altså!! hehe...det er godstemning det! Gleder meg til å lese mer om Motown-livet ditt snart igjen! Synes blogg er bra jeg..gir litt tettere og bedre innblikk i livene til folk som er langt unna enn det face gjør liksom ;)
Mange klemmer fra Beate<3

Fride sa...

hehe! :) Så hyggelig med kommentar Beate! <3 Du er søøøt da! Kan skjønne det var koselig å henge med litt rud-folk igjen... er jo litt rart å ikke gå på Rud mer. Ja, man skal savne litt også, og nå går virkelig ting bare oppover, så jeg er fornøyd! =) Jeg tenker på deg også, gleder meg til å høre mer om planene for reisen til deg og Ida:)