lørdag 16. mai 2009

oi oi oi! :)

Nå var det plutselig veldig mye som skjedde på en gang her! Dette er første gangen jeg ikke ser på melodi grand prix... og så VINNER NORGE!!! Utrolig moro da! Jeg synes det er litt kuuult! Skulle ønske jeg så det, men jeg jobbet i ettermiddag/kveld, så hadde ikke anledning! En bra oppvarming til 17.mai da! Er litt rart å ikke være hjemme på 17. mai, men Randi Josefine (norske aupairen) og jeg skal til NYC og møte andre norske for å feire 17. mai der! Da blir det pølser, is og brus og nrk-sending fra Norge! Det skal være et lite barnetog, og ellers skal Hanne Krogh (!!) (fra reisen til julestjernen ++ hvis noen lurte) holde 17.mai-talen i sjømannskirken i år! Det synes jeg er moro! Så blir topp stemning for meg også i morgen selv om jeg ikke er i Norge :)

Ellers så fikk jeg vite at jeg kom inn på BI på "kultur og ledelse" i dag! Tror jeg kommer til å takke ja, men må fortsatt tenke meg litt om! Plutselig må jeg ta en avgjørelse, og det er litt rart.

jaja, det var kort innom med litt tanker fra meg! Gratulerer med dagen folkens!!

HIPP HIPP HURRA!

4 kommentarer:

MAYA // sa...

Gratulerer med å ha kommet inn!! KJEMPEGØY!:D

OG ja, det var topp stemning når Norge vant! Jeg synes låta er fengende (litt lei, men) og Aleksander er jo bare sjarmerende^^ Dumt jeg ikke er hjemme neste år når mgp holdes her!! Jeg skulle gjerne likt å føle folkelivet^^

Nå skal jeg spise is! Håper du får en fantastisk dag i NY<3 <3

Fride sa...

Tusen takk May-Hilde!! 17. mai ble topp-stemning! De spilte låte for oss også! :) hehe. og Hanne Krogh som 17.mai taler var virkelig bra!

<3<3<3

Elvira Apelen sa...

OIII! kultur og ledelse! det har jeg også tenkt på! hahah kanskje vi kommer til å gå sammen om et år ;) <3<3 tonje

Fride sa...

oiii! oi oi! Så stilig!! hehe! ja, det hadde vært driiitkult! Nå har jeg også akseptert studieplassen! så nå er det helt sikkert at jeg begynner der til høsten! Virker som et spennende studie!
<3<3