torsdag 21. mai 2009

Nasjonaldag og slikt!

17. mai ble en veldig hyggelig dag! Ikke som hjemme, men det forventet jeg jo ikke heller! Er spesielt å ha opplevd å gå i 17.mai-tog i NYC og å ha truffet andre norske så langt hjemmefra :) Ellers har jeg takket ja til studieplassen på BI! Så "kultur og ledelse" here I come. Tror det skal bli spennende, men er også ganske spent. Gleder meg til å møte nye mennesker og å være student! Jeg har også intrykket av at BI sine studier er veldig bra, så jeg føler jeg har gjort det riktige valget. Den som venter får se ;)

Nå er det ikke lenge til Randi Josefine skal hjem igjen til Norge! Hun drar om litt over en uke! Så denne helgen skal vi ha en sånn "avslutningshelg" i byen! I morgen skal vi bli hentet hos Tammy i limousine, for så å kjøre til byen. Jentene som blir med er Tammy, Randi, Xiobin (fra kina), Shavon og jeg. Vi har limousinen for tre timer, så vi kommer til å stoppe forskjellige steder for å ta bilder osv! Det skal bli utrolig moro, og skikkelig fancy! Jeg kjøpte meg nettopp en svart kjole som jeg skal ha på. Etter dette kommer vi til å dra på et utested et sted. Jeg skal ta masse bilder så dere får sett hvordan det var!


Hilde og meg

Randi, Hanne Krogh og meg



SOLOOOOOOOOOO!

Poser i leiligheten!



På gjensyn da dere!

3 kommentarer:

frk. Fausko sa...

Kult med bildet av Hanne Krogh a gitt! ;) Er jo morsomt å oppleve nasjonaldagen vår i et annet land da :) Er det BI i Nydalen du begynner på, eller i Drammen? ;) Kleem<3

Fride sa...

Det er BI i Oslo vi snakker om her! (ellers hadde vi vel studert nærme hverandre?)
hug<3

frk. Fausko sa...

Jeg vet ikke jeg hvor eller om det er BI i Drammen. Jeg tror det er det, eller så er det Kongsberg ;) Er ikke sikkert... Men vi er jo ikke sååå langt fra hverandre uansett da! ;) Østlandet er østlandet :) <3