onsdag 18. mars 2009

Den siste tiden :)

Jeg merker det blir vanskelig å skrive her... I og med at jeg skriver her så skjeldent så blir det alltid så store oppdateringer fra de siste månedene! Nå ser dere sikkert at jeg har forandret fargen på bloggen? Er ikke det morsomt a dere? hehe. Forandring fryder!

Vi hadde gospel-konserten lørdag 7. mars, og for å si det sånn: det var helt rått! Jeg skulle virkelig ønske at vennene mine og familien min kunne vært der for å se! Er vanskelig å forklare hvor bra konserten ble. Det som var kult var at det var en skikkelig GOSPEL-konsert! Vi snakker "The Real Deal". Alle var engasjerte og sang for full hals. Folk beveget seg og hadde det gøy. Noen ganger hørte du folk som kom med små utrop fra salen og fra koret. Folk reiste seg i salen! Jeg sang en liten solo med en annen jente, og det var helt utrolig å stå foran et fullt gospel-kor! Det var så fint å opptre igjen, det er noe jeg virkelig har savnet! Det kicket man får etter konserten også :) Helt hærlig! Jeg tror vi skal ha den samme konserten i noen kirker før semesteret er over, vi får se! Dirigenten vår (Mack Brandon) vil også filme oss og legge ut på youtube, så nå er det bare å vente i spenning.

Jeg bruker mye av tiden min nå på å lete etter studier. Det skal ikke være lett, men jeg føler det går fremover! Har fortsatt ikke bestemt meg helt, "but I´m getting there" :) Det som er sikkert for neste år er at jeg skal studere i Oslo og bo hjemme. I hvert fall i begynnelsen, så får vi se hva som skjer. Jeg gleder meg til å komme igang med studier, og jeg gleder meg til å se alle sammen!

Våren er på god vei nå! Det er så fint! I dag var det faktisk veldig varmt og strålende sol. mmmm :)

Over og ut!

7 kommentarer:

Elvira Apelen sa...

Så koselig med oppdatering! også veldig koselig at vi får deg hjem til oslo igjen snart - jeg reiser til kina for å jobbe som volentørlærer i juli, men fra januar 2010 er jeg i oslo ^^ så da får vi sett hverandre mer! kos deg i siste tiden søta! klemmer fra Tonje

Fride sa...

Tonjeee! :) så hyggelig med kommentar<3 Så utrolig spennende det høres ut å dra til Kina!!jeg vil høre mer mer mer! også litt dumt at du ikke er hjemme når jeg kommer hjem :( så du skal ta et halvt år i Kina da eller? Kanskje jeg plutselig blir reiselysten og kommer på besøk :) hihi. eller kanskje ikke jeg har penger :P
glad i deg i vaffal!

MAYA // sa...

JEEE fride-oppdatering! Jeg vil se deg paa konsert! Gleder meg til herlige sommerdager med deg!<3

frk. Fausko sa...

Så koselig med oppdatering, Fride! :)Kult at du også blir i Oslo, liker at det er flere som blir der! Hehe... I høst føltes det ut som "alle" reiste avgårde, så det er godt å få samlet troppene litt igjen ;) Savner deg! Vi får snakkes mer på skype :P Lots of love <3 <3

Fride sa...

hihi! Dere er vel søte :) Savner dere og gleder meg til sommerdager, ja!! Tenk så koselig det blir å se hverandre igjen<3

Elvira Apelen sa...

Frideeee!
ja, et halvt år som lærer på en skole i kina - forhåpentlig i sør-kina, men vet ikke sikkert ennå :) jeg får nok en blogg jeg ogsp da :P hahaha <3<3 koskos glad ideg også

Ida sa...

Haha! jeg ser deg saann for meg der du sitter aa skriver, Fride! Maa bare le! Du er saa soet! SAVNER DEG! I morgen reiser vi til Peru og skal mellomlande i Miami av alle steder! Ta deg en liten svipptur dita! hoho! Proevde aa ringe deg paa skype men du var kanskje opptatt...faar proeve igjen! Men fortsett aa kose deg med alt du gjoer! Gospelkoret hoeres herlig ut:D Si i fra naar det kommer paa utube! KLEM<3