fredag 17. juli 2009

Home sweet home!

Nå er jeg hjemme, og jeg digger det!!! Har allerede møtt en del venner og gleder meg stort til å møte fler! Så deilig å bare være i Norge. Nå har jeg tid til å leve mitt eget liv, og det har jeg planer om å gjøre.
Norge er bra! hehe...

Fikk forresten en helt fantastisk velkomst på flyplassen! Mamma, pappa, Fredrik, Inga, Mari og Kirsti stod der med gaver og blomster og flagg! Helt utrolig. Jeg måtte bare gråte masse. BARE gledestårer! Så spiste vi lunch alle sammen med Nanna og Jørgen også. De hadde hengt opp skilt utenfor huset hvor det stod: Velkommen hjem, Fride! Familien hadde også tatt ut flagget! Og i stua var det også hengt opp "Velkommen hjem, Fride" :). Så dro jeg på besøk til farfar med pappa :) Det var også utrolig koselig. Etter dette ble jeg veldig trøtt! (hadde ikke sovet på over 24 timer). Så da tok jeg meg en times "nap" før familien spiste middag :) Nydelig norsk taco! hehe. (er virkelig ikke det samme i USA). Så satt jeg meg ved pianoet og bare spilte og sang, og jeg innså hvor mye jeg har savnet å ha ett piano! Kvelden endte med at mamma og jeg så på filmen "Blond og blondere". En utrolig bra dag som jeg alltid vil huske!

Det er så fint å bare kjenne "Vabråten-lukten" og hus-lukten! Det er bare så hjemme!

I dag var jeg litt i Asker med Jenny og vi traff også Ida! :) sååå koselig! I kveld blir det flere gjensyn! Det skal nemlig være rud-reunion!

Det var alt jeg ville si akkurat nå!

Ingen kommentarer: